Ik ben er klaar mee!

werkplek_Caroline_Ellerbeck

Mijn plek thuis is opgeruimd ik kan weer aan de slag na een lange (draadloos en wifi vrije) vakantie. de potloden zijn geslepen, de printer is  gevult, de computer staat aan. Ik ben begonnen.

foto’s: klikklak

2 Responses to “Ik ben er klaar mee!”


  1. 1 Liza 5 september 2014 om 12:54

    Hoi Caroline,
    Wat een leuke poezieplaatjes heb je gemaakt voor Flow. Ik ben er weer blij mee🙂
    Fijn weekend en groetjes,
    Liza

  2. 2 Geeske Vogelaar 23 september 2014 om 09:42

    Fijn hè, de boel weer in het gareel, hier net zo! Wat heb je een toffe plek om te werken. Ben benieuwd weer naar al het nieuws van jouw hand.


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


