pop-up landscape|FLOW BOOK for paper lovers

01pop-up flow c. Ellerbeck 02 pop-up flow c.ellerbeckjpgDeze twee pop-up’s maakte ik hartje zomer! ik vind het altijd zo fijn om in mijn illustraties te duiken en deel uit te maken van  het plaatje. Het is tekenen en dromen te gelijk. Als ik begin weet ik nog niet wat ik ga maken maar onderweg wordt het duidelijk het ontstaat terwijl ik aan het teken ben. Zelf wordt ik dus nog altijd verrast wat ik heb gemaakt. vanaf 26 november ligt het “FLOW BOOK for paper lovers” in de winkels. Er staan ook prachige tekeningen in van mijn favorieten illustrator Helen Dardik en nog meer moois!

5 Responses to “pop-up landscape|FLOW BOOK for paper lovers”


  1. 1 Liza Veenendaal 27 november 2013 om 12:02

    Ooh wat mooi! De kleuren zijn ook geweldig. Ik heb het boek op mijn Sint verlanglijst gezet🙂

    Groetjes,
    Liza

  2. 3 marije 2 december 2013 om 22:04

    Ik heb het boek al in mijn schoen gekregen en ohhhh wat is ie mooi!

  3. 5 Irena Van Kampen - Žagar 10 december 2013 om 21:22

    Ik heb het boek in de schoen van mijn beste vriendin gedaan…


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


