Binnenkijker | FABULOUS MAMA

fabulous mama01
Een half jaar geleden werd ons huis gefotografeerd door René van Gonkel  en stylist Jasmijn Stegenman. Heel leuk om deze twee professionals aan het werk te zien. Gelukkig werd er niks overhoop gehaald of omgebouwd. Toen ze de deur uit waren wist ik niet wat ik ervan kon verwachten. Ze hadden heeeeel wat foto’s gemaakt. Deze maand staan we eindelijk met ons huis in Fabulous Mama. Gek om je eigen huis in een magazine te zien staan. Alsof het niet ons huis is waar ik naar kijk. Ik denk alleen “wat wonen die mensen leuk”. Maar ook: “had die moeder niet een andere outfit aan kunnen trekken?” Dus als ik nog eens wordt gevraagd, heb ik mijn leukste  jurk klaarliggen!

0 Responses to “Binnenkijker | FABULOUS MAMA”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


