Gastblogger Flow | INSPIRATIE

Ik verlang naar de lente, de bloemen en de zon. Daarom maakte ik een vel vol bloemen (zie het gele postertje hieronder). Bloemen tekenen is fijn. Patroontjes maken, daar draai ik mijn hand niet voor om. Laatst kocht ik in een tweedehands winkel dit mooie bloemenschilderijtje (zie foto). Dezelfde avond kreeg ik meteen zin om bloemen te schilderen (zie foto).Niet echt goed gelukt maar heerlijk om te doen! Schilderen is iets dat ik graag nog een keer serieus wil aanpakken. Ik houd van het echte werk. Dikke kwasten en klodders verf . Als mijn dochter Flores over 2 jaar naar school gaat, heb ik meer tijd. Dan ga ik er voor! Hieronder zie je een inpressie van een aantal schilderijen die ik maakte.Het gele bloemenpostertje kun je hier downloaden op de blog van Flow.
bloementjes

3 Responses to “Gastblogger Flow | INSPIRATIE”


  1. 1 Liza Veenendaal 21 februari 2013 om 08:45

    Wat een fijn cadeautje weer:) Bedankt!

  2. 3 Liza Veenendaal 23 februari 2013 om 21:52

    Hoi Caroline,
    Hier zie je jou mooie voorjaarsposter aan onze wand pronken: http://confettilab.blogspot.nl/2013/02/brrrrrrrrr.html


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


