Sale | Column


Ik haat shoppen. Echt, ik vind het verschrikkelijk. Sale is de grootste nachtmerrie. Al die mensen die maar kopen. Zakken vol, in dikke rijen voor de kassa. En zij kijken ook nog blij! Ik word crazy   dat het mij weer nooit lukt de kassa te bereiken. Weg uit deze chaos.

Natuurlijk wil ik er leuk uitzien! Er is zo veel leuks maar wat wil ik? Kijk ze zitten met een berg tasjes aan de voeten. Bij hun is de buit binnen en vieren dat met koffie.

Dit jaar  grijp ik mijn kans. Ik blijf net zolang graaien tot ik heb wat ik wil.Voor drie uur drink ik koffie met een berg tasjes aan mijn voeten en kijk met afgunst naar het winkelend publiek.

Tot volgend jaar!

 

0 Responses to “Sale | Column”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


