Klein Duimpje is net binnen! | KLEURSPROOKJES

Superblij met mijn derde kleursprookje Klein Duimpje! Het begint al echt een serie te worden en dat is de precies de bedoeling. Ik vind tekenen het allerleukste om te doen ik kan de hele dag wel doorgaan. Het verhaal wordt verteld in 12 zwart-wit prentjes. Om alleen te werken in zwart-wit is echt een uitdaging; ik houd namelijk erg van kleur🙂 Maar ik ben apetrots op de zwart-wit illustraties.

P.S. Wil je mijn Kleursprookje Roodkapje hebben? Stuur me dan een mailtje – carolineellerbeck@gmail.com –  Heb je een winkel en wil je mijn Kleursprookjes verkopen? Stuur me ook een mail, en je ontvangt de verkoopinformatie retour!

2 Responses to “Klein Duimpje is net binnen! | KLEURSPROOKJES”


  1. 1 inge 3 oktober 2012 om 20:30

    wat ontzettend leuk zeg! kost dat? ^^


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


