app en nieuwe knipvellen | HOMEMADE HAPPINESS

Tel af naar je eerste schooldag

Kinder-app-uitgeverij Appracadabra maakte samen met Homemade Happiness  de nieuwe app “First Day of School Countdown”  Het is  een hele vrolijke app geworden. Ik heb de illustraties gemaakt. De app is door Diana bedacht (ook van Appracadabra), dus was het voor mij een leuke verrassing om te zien hoe de app uiteindelijk werkt!

The First Day of School Countdown-app telt samen met je kind de laatste zeven dagen van de vakantie af, om daarna weer naar school te gaan! Tik de dagen op een grappige manier af en sta samen met je kind elke dag even stil bij de eerste schooldag.

Gelukkig is de vakantie net begonnen en hoef ik nog even niet te denken aan de eerste schooldag van mijn kinderen. Ik heb vandaag  onze app gedownload en wacht af totdat ik een berichtje ontvang.

First Day of School Countdown app kun je hier bestellen:

Knipvellen

Op dit moment ben ik bezig met een collectie knipvellen die aansluit op onze app. Het wordt een serie kleurrijke knipvellen voor vrolijke feestjes. Met natuurlijk uitnodigingen, slingers en kroontjes!

0 Responses to “app en nieuwe knipvellen | HOMEMADE HAPPINESS”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


