tekenjeknuffel.nl | Dolly

Deze week kreeg een twitterbericht van @tekenjeknuffel dat ik snel een cadeautje zou krijgen via de post. Leuk natuurlijk, ik hou van cadeautjes! Deze week kwam de postbode op de fiets langs met een dikke enveloppe. Het cadeautje! Ik scheurde de enveloppe open en toen was ik even sprakeloos. Dit had ik niet verwacht…. mijn lieve kind in een enveloppe. Alsof ik haar voor het eerst kon vast houden en knuffelen. Wat knap gemaakt!

Ik had al eens tegen Anna gezegd dat ik mijn Dolly wel wilde laten maken door haar van stof. Dolly is de hoofdpersoon in een serie boekjes “hoe tekenen je ….?” die ik teken en uitbreng. Maar door de drukte van mijn werk en omdat ik niet wist hoe ik de tekening zou moeten aanleveren was het er nog niet van gekomen. Nu denk ik “wat stom, Anna weet hoe dat moet”. Dolly klopt gewoon helemaal van top tot teen. Het warrige haar, de ondeugende ogen, de spillebeentjes en haar hemdje achterstevoren (grappig detail!). Gisteren heeft Dolly de hele middag naast mij gezeten op mijn bureau. Toen mijn kinderen thuis kwamen riep mijn dochter van bijna vijf “Hee Dolly!” Ze pakte haar vast om haar te knuffelen alsof ze er altijd al was. Dat mocht maar even want het is mijn Dolly! Ik wil niet dat ze vies word.
Ik ben heel erg blij met mijn Dollypop! Ik raad iedereen aan die een mooie tekening heeft van een poppetje een beest of een gek figuur om het tot leven te laten komen door www.tekenjeknuffel.nl. Voor 40 euro heb je een 40cm grote knuffel en bijna precies zoals je tekening, maar dan echt!

2 Responses to “tekenjeknuffel.nl | Dolly”


  1. 1 Ellen Vesters | Illustration & Graphic design 20 mei 2012 om 18:31

    Dolly is geweldig! Wat een leuk idee, zeg…


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


