Vier en versier kalender 2013 | WERK

De tweede vier en versier kalender wordt weer erg mooi! Ik werk nu aan de vier en versier kalender 2013 die wij (Homemade Happiness) samen met gezinnig maken. Ik vind het heel fijn om aan dit project te werken omdat het ons eigen product is wat we bedenken en maken. De illustraties worden mooi en ik werk er met veel plezier aan! De patroontjes maken en de kleuren verzinnen, zodat alles goed  bijelkaar past qua sfeer, vind ik een van de leukste dingen om te doen. Als die basiselementen er zijn ga ik per maand de header maken met missy lefthand in de hoofdrol. Ook de 12 losse knipvellen worden erg mooi, bijna zonde om uit te knippen. We introduceren een nieuw karakter naast Missy lefthand: Mr Lefthand. Nog even en de vier en versier kalender 2013 kan naar de drukker.

0 Responses to “Vier en versier kalender 2013 | WERK”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


