verzamelkastje 01 | WERK

Vanaf vandaag kun je om de dag een kijkje nemen op mijn blog of facebookpagina. Anders dan in Flow Magazine, licht ik telkens één vakje uit. De uil geeft commentaar op elk vakje:

Sprookjes bestaan niet echt! En soms is dat moeilijk te geloven, want in het echt gebeuren er wel eens bijzondere of juist hele nare dingen in je leven. Mijn eerste zoen was een mooi sprookje, tussen de jassen van de kapstok op een eindexamenfeestje! Een minder leuk sprookje was toen ik mijn moeder verloor in de stad en dacht dat ik haar nooit meer terug zou zien. Ik huilde zo hard en was bang dat die vreemde meneer van de winkel me mee naar huis zou nemen. Gelukkig liep het goed af en hadden we mijn moeder na het omroepbericht snel gevonden.

Leuk om te weten: Je kunt je vanaf  nu inschrijven op mijn nieuwsbrief; je ontvangt dan iedere maand een tekening met een kort verhaaltje.

0 Responses to “verzamelkastje 01 | WERK”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


