Verzamelkastje in Flow Magazine | WERK

Verzamelkastje

In elk nummer van Flow Magazine vraagt de redactie een illustrator of kunstenaar een verzamelkastje te vullen. Ik deed dat voor de maand februari.

Verzamelkastje Flow Magazine Caroline Ellerbeck

Sprookjes

Flow Magazine vroeg mij het verzamelkastje te vullen op het moment dat ik  mijn eerste Kleursprookje Roodkapje aan het tekenen was. Als kind vond ik sprookjes erg spannend; dieren die kunnen praten, heksen die toveren, wolven die je opeten. Roodkapje was mijn lievelingssprookje.

Om de dag een nieuw kastje

Vanaf morgen kun je om de dag een kijkje nemen op mijn blog of facebookpagina.
Anders dan in Flow Magazine, licht ik telkens één vakje uit en geeft de uil commentaar op het hele tafereel.

Bekijk ook:

© Caroline Ellerbeck

8 Responses to “Verzamelkastje in Flow Magazine | WERK”


  1. 1 daan 31 januari 2012 om 18:38

    jaaa, ik zag het vanmiddag meteen toen flow door de bus viel, supermooi!

    • 2 Caroline Ellerbeck 31 januari 2012 om 20:14

      He wat leuk! Dankjewel Daan! Ik zie jouw steeds opduiken met je mooie buiken en je grote reis met maantje (wat een mooi kind). Zo leuk om te zien omdat ik ook zo’n klein meisje heb met blond geen haar en blauwe ogen.

  2. 3 Mevrouw Kinderboek 31 januari 2012 om 22:20

    Wat leuk! Ik ben benieuwd naar de vakjes..

  3. 5 breieninpeking 1 februari 2012 om 16:10

    Ik vond het kastje in de Flow al mooi en ga zeker de ‘vakjes’ volgen.


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


