Kleursprookje Roodkapje nu te koop | EIGEN WERK

Sprookjes kleurplaten

Hoera! Mijn eerste Kleursprookjes zijn binnen! Het is altijd fijn en ook spannend als er een pakket wordt bezorgd. De bel gaat, je schrikt op en doet de voordeur open. Een hele grote doos. Je ziet alleen nog het hoofd van de bezorger. Een fijn pakketje voor mij. Even tekenen, doos naar binnen sjouwen en dan rukken maar, aan dat verdomde tape. Die dozen zitten altijd zo goed dichtgeplakt. Met van dat plakplastic eromheen gewikkeld om de dozen bij elkaar te houden. En dan meters plakband om de doosjes zelf.

Gillend gek word ik. Geef me een schaar of een mes of what ever, als die doos nu maar opengaat!
Alleen een kurkentrekker is voorhanden. Daarmee trek ik de hele doos aan gort. En dan … het eerste exemplaar in mijn handen. Mooi! Dat is mijn eerste indruk. Heb ik niet vaak. Natuurlijk vind je altijd wel een kleinigheid, iets dat niet klopt, jammer is of anders had gekund. Maar goed … ik ben blij met het eerste uit een lange serie Kleursprookjes. Pffff.
 
Volgende maand staan mijn sprookjes in Flow Magazine!
 
PS. Wil je mijn Kleursprookje Roodkapje bestellen? Stuur me dan een mailtje met adresgegevens naar – carolineellerbeck@gmail.com –  Heb je een webshop en wil je mijn Kleursprookjes verkopen? Stuur me dan ook een mail, en je ontvangt de verkoopinformatie retour. (prijs is 7.50 euro exl. verzendkosten)
 

9 Responses to “Kleursprookje Roodkapje nu te koop | EIGEN WERK”


  1. 1 Philomeen 13 januari 2012 om 22:00

    Ja, ik ga ‘m bestellen (op 1 februari, want ik consuminder deze maand)
    Mijn dochter is dol op roodkapje, zal ze heel blij mee zijn!

  2. 3 Saskia 14 januari 2012 om 20:53

    Hi Caroline,
    Wow geweldig…..jij gillend gek om de doos te openen…ik verrukt uitroepend naar manlief…iemand die een kleursprookje van Roodkapje heeft gemaakt…net op dat juiste moment dat we besloten voor bijna-5-jarige-dochterlief een Roodkapje-verjaars-partijtje te gaan doen….driewerf hoera dus…..heel graag bestel ik een boekje bij je! Zou haar graag de hele klas of meiskes van het partijtje een boekje laten trakteren maar dan is 7,50 euro per stuk een ietwat te groot budget voor mijn portomonaitje….
    Hoor graag van je hoe of wat….
    hartelijke groet,
    Saskias
    en ps. volgens mij ben jij bevriend met mijn liefste hartevriendin Jacobien (uit Leiden)

    • 4 Caroline Ellerbeck 15 januari 2012 om 10:22

      Ja, Jacobien en ik zijn vriendinnen wat leuk! Op mijn blog staat ook een kleurplaat van roodkapje die je gratis kunt downloaden en kunt uitprinten voor de hele klas! Wil je mij een mailtje sturen met je adres carolinellerbeck@gmail.com. dan stuur ik het en krijg je mijn gegevens voor het overmaken. Super leuk om een roodkapje partijtje te organiseren!

  3. 5 Aukje 8 februari 2012 om 19:23

    Zie je mail🙂
    Erg leuk.

  4. 6 Saskia 8 februari 2012 om 20:31

    Hi Caroline, Noa’s Roodkapje partijtje was geweldig!
    Na een bakfietstocht met 7 kindjes door een sneeuwstorm aten we zelfgebakken broodjes aan de picknicktafel in het ‘bos’ (lees: beschilderd laken), tijd voor poppenkast met Jan Klaassen en Roodkapje…de grote boze wolf had alle bladzijdes van het boek door het bos verstopt, alle kinderen hielpen zoeken…een toverdoos en voila daar was het boekje weer heel (met grote dank aan jouw kleursprookjesboekje van Roodkapje!!)….Noa kreeg het boekje….Roodkapje verhaal en taart…..cadeautjes van alle kindjes….voorstelling-liedjes-verkleed-Roodkapje….zelfgemaakt stippentasje met Roodkapje strijkje erop…dag lieve kindjes en Caroline bedankt voor het prachtige boekje!
    Foto’s zal ik je mailen…
    x Saskia

  5. 8 Elvere Lathouwers 18 april 2012 om 13:20

    Kunnen we sneeuwwitje ook bestellen? Wil ze allemaal, superleuk gewoon.
    Some of my favorite things, colouring, fairytales, books and great illustrators!🙂


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


