Sint krijgt de credits? | COLUMN

“Het is niet waar. Sinterklaas bestaat niet echt hoor mama”. Een beetje boos klonk het. ‘Ik wist het wel! Jullie stoppen die pepernoten in onze schoen. Vorig jaar wist ik het al, toen papa even naar buiten ging op pakjesavond. Er stond opeens een mand met cadeautjes in de kelder. En toen kwam papa weer binnen.’ Ik: “Denk jij nu echt dat wij al die pakjes kopen voor pakjesavond?” zeg ik streng om het geloof te redden. Ik zie hem denken…. “O.k., misschien helpt Sinterklaas wel met pakjesavond. Hij koopt alle grote cadeau ’s voor ons, want jullie zouden nooit in een keer zoveel  pakjes aan ons geven. Maar die pepernoten in onze schoen doen jullie hoor mam, dat weet ik zeker!”…. “Ja, de pepernoten, die komen van ons.”De kleurplaat kun je downloaden als schoenkadootje, succes! (ik hoop dat het lukt)

2 Responses to “Sint krijgt de credits? | COLUMN”


  1. 1 Maureen 8 december 2011 om 21:02

    Wat een heerlijk verhaal!

  2. 2 caroline Ellerbeck 8 december 2011 om 22:37

    Dank je wel Maureen! jammer maar ook wel blij dat Sint weer naar huis is. Best ingewikkeld allemaal?


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


