Inspiratie: Maak de blits bij de kids | WERK

Deze workshop maakte ik in opdracht van de Jonge Gezinnen Beurs, die afgelopen weekend in Utrecht werd gehouden. Het was een groot succes merkte ik! Ik kreeg vóór de beurs al mailtjes dat mensen er niet bij konden zijn maar wel graag mijn workshop wilden ontvangen. En ook nu na de beurs krijg ik mailtjes van bezoekers dat ze het leuk vonden. Ik ben druk bezig met mijn tekenboekjes uit de Dolly serie. Ik kan alvast laten weten dat er ook een “Hoe leer ik dierentuindieren tekenen” komt! Dus hou mijn blog in de gaten als je geïnteresseerd bent in tekenen!

3 Responses to “Inspiratie: Maak de blits bij de kids | WERK”


  1. 1 Mme Zsazsa 16 november 2011 om 22:18

    Geweldig!
    Ik vind je tekeningen erg mooi!

  2. 3 Floortje 8 juli 2014 om 09:32

    Is het boekje waar deze dieren tekenlessen in staan al uit Caroline?


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


