Vernieuwd Dolly-boekje komt eraan! |WERK

Leer tekenen met Dolly, deel 1 uit de Dolly serie, wordt vernieuwd! Het boekje wordt groter en in het Nederlands. Vorig jaar maakte ik het eerste Dolly boekje. Het was een groot succes! Flow-magazine wilde een tekenboekje in hun blad publiceren en ik kreeg veel leuke reacties. Voor de Jonge Gezinnen Beurs maakte ik onlangs ook een tekenboekje over dieren tekenen; deze zal verschijnen op de Jonge gezinnenbeurs begin november. Het dolly tekenboekje dat ik zelf maakte ben ik aan het verbeteren: het is groter waardoor je meer ruimte hebt om te tekenen en te kleuren. Deel 2, hoe leer ik huisdieren tekenen, ligt ook al klaar. In dit tekenboekje leer je een poes, een konijn, een hond en een vogel te tekenen.

0 Responses to “Vernieuwd Dolly-boekje komt eraan! |WERK”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


