Yogaposter in Flow vakantieboek |WERK

Het Flow vakantieboek viel vandaag bij mij op de mat. Met het superleuke bonnenboekje van uitgeverij Snor en een ABC-poster van BoekieBoekie.

Ik tekende de Yogaposter (pagina 98) en mijn werk is opgenomen in het Gouden-doe-Boekje (pagina 160). Het is weer een mooie vakantie-uitgave van Flow. Ik bewaar ‘m totdat ik echt met vakantie ga!

2 Responses to “Yogaposter in Flow vakantieboek |WERK”


  1. 1 breieninpeking 8 juli 2011 om 15:57

    Ik ben benieuwd, ik haal hem dit weekend! Dit voorproefje ziet er al goed uit.

  2. 2 sue 17 juli 2011 om 22:14

    mooi – lijkt me een heel leuk vakantieboek ook


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


