Heel blij met mijn eerste APP |WERK

Appracadabra is een hele nieuwe uitgever in kinder-App’s voor de i-phone. Het bijzondere van appbracadabra is dat ze met veel verschillende illustratoren werken. De app’s worden  in 6 verschillende talen uitgebracht. Mijn App “Count the animals” is nu bijna klaar! Het is geweldig om te zien wat een programmeur met mijn illustraties kan doen. Ik heb zelf nog geen i-phone maar ik kan nu niet meer achterblijven. Ik heb veel zin om weer een nieuwe App te bedenken en te maken.

2 Responses to “Heel blij met mijn eerste APP |WERK”


  1. 1 Lieve Lyntje 21 april 2011 om 19:14

    Oh wat leuk! Ben benieuwd hoe die app zal zijn🙂

  2. 2 Cora Verhagen 21 april 2011 om 19:45

    Ik heb helaas ook geen Iphone, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar deze App. Ziet er veelbelovend uit!


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


