UITSLAG TEKENWEDSTRIJD

Allen zeer bedankt voor jullie inzendingen! Het was lastig om te kiezen, er zaten hele goeie illustraties bij! Daarom wil ik iedereen die mee heeft gedaan een Dolly boekje sturen. Als je voor vrijdag je adres stuurt via de mail krijg je het boekje volgende week toegestuurd.

  • De eerste prijs (ingelijste Dolly tekening+het nieuwste Dolly-boekje) is voor Sue van Schoubroeck.
  • De tweede prijs (het nieuwste Dolly-boekje en een reep chocolade) is voor Kim Herman.
  • De derde prijs (het nieuwste Dolly-boekje) is voor Laurianne Houtman.

Ik heb voor deze drie illustraties gekozen omdat ik de uitdrukking van de poppetjes heel goed vind! Ze zijn meer dan alleen een poppetje. Dit vind ik zelf altijd de moeilijkste uitdaging. Een poppetje tekenen met een eigen karakter en een eigen uitdrukking. Volgende week stuur ik de prijzen naar jullie toe! Vergeet dus niet je adres te mailen voor vrijdag!

11 Responses to “UITSLAG TEKENWEDSTRIJD”


  1. 1 inawuite 20 maart 2011 om 20:20

    Prachtige illustraties! Jammer dat ik ze niet groter kan bekijken!

  2. 3 isabellezumbrink 20 maart 2011 om 20:45

    Terecht winnaars, gefeliciteerd!!

    Hoewel ik jammer genoeg niet gewonnen heb, ben ik erg trots op het krijgen van een Dolly-boekje. Ik heb je mijn adres gemaild.

    Fijne avond!

    Groet, Isabelle

  3. 4 Marinka 20 maart 2011 om 21:19

    Felicitaties voor de winnaars! Ik was zelf ook erg weg van het poppetje van Sue. Heel erg mooi, in die achtergrond. Sue, kun je vertellen hoe je die achtergrond gemaakt hebt? Ga ik het ook eens proberen.

  4. 5 Siem 20 maart 2011 om 22:37

    Ja, deze is leuk! Die kousen zijn helemaal schattig.

  5. 6 Bertine de Bruijn 21 maart 2011 om 15:40

    Lieve winnaars,
    van harte gefeliciteerd met jullie terechte overwinning!!!! En Caroline, bedankt voor de fijne wedstrijd

    Groetjes Bertine de Bruijn

  6. 7 Ellis 22 maart 2011 om 17:14

    jammer, dat ik mijn dames-poppetje niet zie staan. Gestuurd op 9 maart.In de spam beland?

  7. 9 Esther en bouke 30 maart 2011 om 18:22

    Winnaars gefeliciteerd en bedankt voor het boekje.

  8. 10 Esther en bouke 30 maart 2011 om 18:25

    Winnaars gefeliciteerd en super bedankt voor het boekje caroline! We zijn er blij mee.


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


