puzzel gevonden in kringloopwinkel |INSPIRATIE

Weer zo’n mooie vondst uit een kringloopwinkel. Ik ben geen liefhebber van puzzelen maar wel erg dol op de vrolijke illustraties! Mijn nieuwe puzzel ligt helemaal compleet in de doos (ik hoop dat dat zo blijft). Ik word altijd zo blij van de vrolijke kleuren.

inspiratie Caroline Ellerbeck

4 Responses to “puzzel gevonden in kringloopwinkel |INSPIRATIE”


  1. 1 annabet 16 februari 2011 om 09:56

    Die puzzel heb ik ook nog, ws zo’n 35 a 40 jaar oud!

    groet annabet

  2. 3 Cora Verhagen 10 maart 2011 om 20:07

    Jeetje Caroline, wat een bizar toeval, ik kocht vorig jaar zelf ook een puzzel van deze illustrator op een kinder rommelmarkt, er zaten drie puzzels in de doos. Ik moet ze alleen nog wel maken, maar de doos alleen is gelukkig ook al een feestje.
    Leuk om je morgen te ontmoeten!

    Groetjes, Cora


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


