Het boek van de wolf |INSPIRATIE

Dit boek kocht ik een tijdje geleden bij Diergaarde Blijdorp in Rotterdam. Ik kom daar heel vaak met mijn kinderen. Ik vind dit een erg leuk boek om te zien en te lezen! De illustraties zijn steeds heel verschillend en worden afgewisseld met echte foto’s en oude prenten. De illustraties die ik hier laat zien vind ik zelf heel eenvoudig maar heel treffend! Het boek is informatief maar ook heel grappig, met leuke verhalen en legendes over de wolf. Het is een Frans boek en is daar bekroond met de Prix Documentaire Jeunnesse. Ik hou zelf heel erg van het tekenen van dieren; zelf maakte ik ook eens een boek over de dieren van Diergaarde Blijdorp die ’s nachts een tripje in de stad Rotterdam maken. (Zie mijn boeken.)

0 Responses to “Het boek van de wolf |INSPIRATIE”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


