Preview: tekenboekje Flow |WERK

Voor FLOW MAGAZINE  heb ik een tekenboekje gemaakt over hoe je een poppetje tekent. Ze waren heel enthousiast over mijn tekenlessen op mijn blog en mijn tekenboekje “How to draw a girl like me” en wilden nu zelf ook zo’n boekje voor de Flow maken met mij. Het was een hele uitdaging om het nu op een andere manier te illustreren. Het is heel leuk geworden! Ik ben blij met de stijl. In het eerste nummer van 2011 zal het boekje verschijnen. Kopen dus die nummer 1 2011!

13 Responses to “Preview: tekenboekje Flow |WERK”


  1. 1 OrangeFarmhouse - Maike 10 november 2010 om 10:26

    wat leuk zeg! ik tipte flow ook al over je, leuk dat ze dat nu oppikken! kijk er naar uit

  2. 3 judith 10 november 2010 om 11:27

    Wat leuk! Ik worstel vaak met het tekenen van poppetjes, maar doe het heel erg graag!Vooral houdingen vind ik lastig. Ga de flow in januari zeker kopen! Komt het hele learn how to draw a girl like me erin anders ga ik deze nog even bestellen bij je?

  3. 5 Floortje 12 november 2010 om 13:18

    Echt geweldig..
    Wat ziet dat er leuk uit zeg!
    Ik ga hem kopen dat nummer van Flow
    al is het alleen maar voor dit leuke boekje

  4. 7 Nathalie 14 november 2010 om 18:42

    Zojuist samen met dochter verschillende tekenlessen gedaan. Ideaal voor op een regenachtige zondag zoals deze.
    Het boekje lijkt me echt heel leuk! Ik ga de Flow zeker kopen!

  5. 9 Eefje 21 november 2010 om 21:40

    Ik heb net je blog ontdekt, je maakt hele mooie dingen! Dit tekenboekje ziet er super uit!

  6. 10 mieke 23 november 2010 om 18:53

    Las op de blog van Flow over het naderende tekenboekje en las nu je hele blog. Ga zeker de flow halen en ondertussen lekker de andere teken lessen met mijn muppet(5) door werken

  7. 11 missvanham 2 december 2010 om 09:45

    ben weg van de Flow! maar ben nog meer weg van jou tekenstijl
    ik lig voor de deur in 2011🙂


  1. 1 How to blog: template uitkiezen (met checklist!) » MamaMarketing - leer, doe-het-zelf en verdien meer met je webwinkel Trackback op 21 januari 2011 om 10:27

Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


