Preview: Hij komt! |WERK

De afgelopen weken werkte ik keihard aan een bijzonder Gouden Boekje dat dit jaar nog verschijnt. Het gaat over Sinterklaas. Het was weer heel erg leuk om te maken! Sinterklaas zit nu helemaal in mijn hoofd. Toen ik er mee bezig was had ik steeds zin in warme chocolademelk en gevulde speculaas. Gisteren heb ik alle 28 illustraties ingeleverd bij de uitgeverij. Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien. Ik laat hier alvast drie illustraties zien.

4 Responses to “Preview: Hij komt! |WERK”


  1. 1 Jolanda 19 oktober 2010 om 19:04

    Ik kan niet wachten! Eerste indruk is zeer positief.

  2. 2 Caroline Ellerbeck 19 oktober 2010 om 21:47

    Ik hou je op de hoogte! Ben zelf ook erg benieuwd ziet er altijd zo anders uit als het nog geen boek is maar een stapel losse tekeningen.

  3. 3 Ellen 24 november 2010 om 23:58

    Lieverd, wat super! Ben zeer benieuwd! De tekeningen zien er in elk geval heel mooi uit:-) Gefeliciteerd!
    X
    Ellen


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


