leer de leukste poppetjes tekenen!

Dit boekje “Learn how to draw a girl like me” leert je snel en eenvoudig  poppetjes tekenen.

De drawing lessons (categorie “tekenlessen”) die ik op mijn blog laat zien leert leken hoe ze zelf een eigen poppetje kunnen maken. Het leukste is om jezelf te ontwerpen, met je eigen karaktertrekken en je eigen stijl. Als je dit poppetje makkelijk kunt maken kun je eenvoudig de leukste brieven, kaartjes en boodschappen persoonlijk maken. Voor de ontvanger erg leuk!

Poppetjes tekenen doe ik al mijn hele leven met heel veel plezier! Ik vind het het leukste wat er is. Boze poppetjes, blije poppetjes, kleine en grote, lieve en stoute poppetjes. Een poppetje zegt ook zoveel meer dan een woord op papier. Vooral de houding en de gezichtsuitdrukking kunnen een heel verhaal vertellen. Van dieren of dingen kun je ook poppetjes maken. Het makkelijke van dieren of dingen is dat je het niet op jezelf betrekt en een poppetje associeer je altijd met een persoon die erop lijkt. Dolly is ook een poppetje dat ik ken. Het is mijn dochter en een beetje mijzelf van vroeger.

Deze zomer maakte ik een klein boekje “How to draw a girl like Dolly” waar voorbeelden in staan die je kunnen helpen een poppetje te leren tekenen. Dit is leuk voor kinderen maar ook voor volwassenen. Het is een aanvulling op de 10 drawing lessons onder de categorie tekenlessen die ik hier op mijn blog aanbied.

Dit boekje kun je bestellen als je mij een mailtje stuurt met je adres c.ellerbeck@gmail.com. Het boekje (A5 formaat) kost 3.50 euro exclusief verzendkosten.

(voor verzending reken ik 1 euro)

2 Responses to “leer de leukste poppetjes tekenen!”



Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


