Yes,Getagged!

Yes! Ik ben getagged en getagged wordt je niet zomaar, dat betekent dat bloggers je de moeite waard vinden!

Wat moet je doen:

  • bedank de blogger die je getagged heeft: Dankjewel, Kitty kilian voor jouw nominatie!
  • zet de nominatie op je blog: Zie hier!
  • link de persoon die je heeft genomineerd: gedaan!
  • deel 7 interessante facts over jezelf: zie hieronder


  1. Van troep in mijn huis word ik onrustig. Daarom prop ik al mijn kasten vol zodat je de chaos niet ziet.
  2. Vaak koffie buiten de deur drinken vind ik heel gezellig en dat was tot voor kort ook altijd lekkerder dan thuis.
  3. Ik droom wel eens van een heel groot atelier ergens buiten de stad, waar ik kan schilderen en beeldhouwen en troep maken.
  4. Ik lijk best rustig maar als het erop aankomt kan ik heel hard gillen. Soms schrik ik er zelf van.
  5. In de tuin werken vind ik heel fijn en ontspannend! De aarde en de geur van grond.
  6. Vroeger wilde ik trouwen met een binnenvaartschipper; dat leek me erg romantisch, iedere avond slapen in een andere stad en toch in je eigen bed.
  7. Tekenen is op dit moment mijn passie, soms kan ik er gewoon niet mee ophouden.

         Wie ga ik nomineren?

  1. Henk Treur: De beste fotograaf die ik ken! Hij maakt alle foto’s voor Homemade Happiness en heeft sinds kort een nieuwe blog.
  2. Miko design: Erika is textiel ontwerper. Ze zeefdrukt zelf stof en maakt kussens, kleding, vlaggetjes maar ook poppen. Ik vind het prachtig en mooi doorwerkt.
  3. Nich: Suzanne Vuyk gaat binnenkort een bloemenwinkel openen in Rotterdam. Zij maakt bijzondere boeketten en heeft een inspirerende blog, dus kijk!

Ik ben benieuwd naar de 7 interessante facts over jullie. Zet ‘m op! En vergeet niet drie bloggers te nomineren! Succes!

…………………………………………………………………………………………………………

3 Responses to “Yes,Getagged!”


  1. 1 Laressa 10 mei 2010 om 08:52

    Ha Ca,
    Wat goed! Alleen… Henk zijn nieuwe site is nog niet online! Hij is nog druk bezig met vullen.
    X Lares


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


