olifant op rolschaatsen / elephant on wheels |INSPIRATIE

Dit was vroeger mijn favoriete gouden boekje (de bezige bij). Het zijn  pentekeningen met waterverf ingekleurd, niet heel bijzonder, wel kleurrijk en vrolijk. Een leuk verhaaltje over een eigenzinnig olifantje dat haar familie steeds te slim af is op haar rolschaatsen! Geïllustreerd door Jerry Scott.

………………………………………………………………………………………………………..

2 Responses to “olifant op rolschaatsen / elephant on wheels |INSPIRATIE”


  1. 1 Siem 26 april 2010 om 19:35

    Hoi Caroline,

    Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    Wat een geweldige illustraties maak jij zeg en wat een leuke site heb je.
    Ik heb een paar vraagjes aan jou. Ik zou graag wat meer illustreren, maar weet niet goed hoe en wat. Mag ik je daar eens over mailen?

    Groetjes Simone


Geef een reactie

Nieuwsbrief

Doe mee met 1.136 andere volgers

Kleursprookjes

Dollyboekjes

Apps

Facebook


